Saturday, May 22, 2010

[kim jestem]

***

Kto jest możliwy
Jak się odważyć
Gdzie czekasz na mnie
Drży na wietrze zielone serduszko
Pragnienie przekuwa się
w stalowy znak zapytania
Jak stworzyć miejsce
w którym się rozpoznasz

Ścieżki rozkwitają w życie
przekraczające pojęcie



kim jestem

Jestem kłębkiem. Cały zwinięty.
Zwojem liny wrzuconym pod pokład.
Migotaniem latarni. Burzą.
Jestem słońcem co pali. Czerwoną ścianą skały.
Jestem mięśnia naprężeniem.
Mokrym potem. Twoim potem. Jego potem.
Jestem rzeką. Płyniesz we mnie.
Płynę przez zieloną dolinę.
W jej miłości do małego synka, jestem.
W jego głosie głośnym i pewnym, słyszę
swoje wzrastanie.
W rozpaczy tracę się
i jestem życiem dalej.


wrzesień 2008

No comments:

Driver's Licence

            Driver’s Licence I’ll drive you to the Moomin Valley, let’s celebrate. Got a red car from my grand uncle, l’ll drive sin...